sunnuntai 7. kesäkuuta 2020

16. Heeelp

Mikä minun on?
Sydämen ahdistus on tauoton.
Se pakahtuu.
Koko yön näin painajaisia. Hurmasta.
En halua edes syödä. Painoin äsken 44 kg!
 Se aikoi soittaa sunnuntaina.
Odotin koko päivän, en lähtenyt uloskaan,
mutta soittoa ei tullut.
Mitä sillä on mielessään? Onko sille sattunut jotakin?
Eikö se ymmärrä, että sairastun?

Ei Hurma ole koskaan käsittänyt voimakkaita tunteitani.
Ja minähän olen muutenkin niin huono ja paha vaimo.
Minusta parempia kyllä löytyy, kuulemma.
Olen alimpana sen arvoasteikossa.
 Olen liian vilkas ja monimutkainen, yliherkkä.

Mutta kun minä RAKASTAN sitä, niin eikö se auta?
En tiedä, mitä teen.
HEEELP!

Una huutaa taivaisiin.

En tahdo rakastaa enää, jos siten saan tuskan hellittämään.
Parempi olla välinpitämätön kuin rakastaa liikaa.
Minun on kestettävä!
Minun täytyy!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti